Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Batony FreeYu w kampanii z influencerami

Od 7 do 14 stycznia br. w wybranych sklepach sieci Lidl dostępne są batony FreeYu. Produkty współtworzył Marcin Gortat – najbardziej znany polski koszykarz na świecie. Akcja wsparta została działaniami w social mediach.
O autorze
0 min czytania 2020-01-13

W sieci Lidl dostępnych jest kilka smaków batonów: malinowy w czekoladzie z 70% kakao oraz pomarańczowy w czekoladzie z 70% kakao, proteinowy Słony Karmel oraz warzywny o smaku buraka, jabłka, maliny i truskawki.

Akcja wsparta jest działaniami w social mediach. Zaangażowani zostali: Jan Dąbrowski (youtuber, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący talent show The Voice Kids) i Rafał Jonkisz (model, akrobata, tancerz, Mister Polski 2015, uczestnik programu Agent – Gwiazdy). 

Marka FreeYu należy do portfolio Grupy Otmuchów. 

Za całość aktywacji odpowiada agencja kreatywno-strategiczna Coollective.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj