Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowi eksperci w zespole LocoMotive

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
O autorze
1 min czytania 2020-01-20

Rafał Paruszewski w LocoMotive będzie odpowiedzialny za prowadzenie wybranych projektów studia, realizacje wymagających projektów reklamowych oraz fabularnych bogatych w VFX. Z branżą postprodukcyjną jest związany od 20 lat, specjalizuje się w grafice 3D, postprodukcji filmowej i telewizyjnej. Swoje doświadczenie budował m.in. w TVN, TPS Film studio, Orka studio, a ostatnio Expresso Post Production jako Lead 3D Artist. Prywatnie pasjonuje się nurkowaniem.

Andrzej Jękot w LocoMotive zajmuje się regularnymi projektami reklamowymi, a także realizacjami XR, AR i VR. Do tej pory pracował już m.in. przy projektach dla Samsung, Tarczyński, Halls, Wedel, Brufen, Hims&Hers, a także przy projektach VR dla Metropolii Śląskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w studio Lunapark realizując projekty dla takich klientów jak: HBO, Play, Rossman, Hortex, Coca-Cola, czy Samsung. Pracował także, przy serialu HBO „Ślepnąc od świateł” oraz przy realizacji teledysku Thoma Yorke’a „Beautiful People”. Prywatnie pasjonuje się pływaniem na wakeboardzie, wcześniej kilkukrotnie zdobył tytuł mistrza Polski w Snowboardzie.

Ciekawostką jest, że Andrzej Jękot jest już trzecim mistrzem Polski w LocoMotive. W zespole domu posprodukcyjnego jest także snowbordowy mistrz Polski Grzegorz Pająk oraz Przemysław Drosik (CEO firmy), który jest mistrzem Polski w Wakeskate.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj