Harbingers wita Weronikę Bazarnik – nową content marketing specialist

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – nową content marketing specialist

W grudniu 2019 roku szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako content marketing specialist.

Działania content marketingowe w Harbingers to sztuka łączenia technologi i marketingu. To nie tylko praca kreatywna, ale także analizy, audyty oraz project management. A wszystko, jak podkreślają krakowscy #GameChangerzy, w oparciu o dane. „Mierzymy wszystko, co robimy” – to jedna z obietnic agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Nasze portfolio stale rośnie, możemy pochwalić się współpracą z odważnymi Partnerami, kluczowymi graczami na rynku. Głeboko wierzę, że za sukcesem Harbingers stoją ludzie – doświadczeni specjaliści. Jestem dumny, że Weronika dołączyła do naszego grona. Wiem, że współpraca będzie początkiem kolejnych sukcesów – podsumowuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Swoje dotychczasowe doświadczenie Weronika Bazarnik zdobywała pisząc m.in. dla harpersbazaar.com, joy.pl, cosmopolitan.pl. W ciągu ostatnich miesięcy Weronika angażowała się również w publikacje branżowe na stronie PushPushGo oraz prowadzenie warsztatów.

Skąd pomysł na zmianę? 

– Jestem #GameChangerem. Postanowiłam dołączyć do Harbingers ponieważ wierzę, że to miejsce, gdzie będę mogła rozwijać swoje kompetencje – przyznaje Weronika Bazarnik.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij