Olej Wielkopolski pasuje do dań i pasuje naturze

Ruszyła kampania 360 Oleju Wielkopolskiego (Princes Food), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela.
O autorze
0 min czytania 2020-01-23

W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, reklama prasowa, seria video do digitalu, kampania w social mediach oraz nowa odsłona strony www Oleju. Za big idea kampanii odpowiada Feeders Agency, a produkcją zajęło się Sputnik Studio, ze wsparciem postprodukcyjnym Locomotive. Reżyserem spotu telewizyjnego jest Mat Witkowski, a operatorem Kacper Zięba. 

Idea kampanii „Pasuje do dań, pasuje naturze” ma komunikować pro-ekologiczne działania marki. Olej Wielkopolski już teraz sprzedawany jest w butelkach rPET wyprodukowanych w 51% z recyklingu. Dodatkowo do produkcji oleju wykorzystywany jest wyłącznie rzepak z polskich, zrównoważonych upraw. Wykorzystanie w spocie, jak i całej komunikacji motywu krzyżówki dodatkowo podbija przekaz „dopasowania” Oleju do dań i natury. 

Agencja Feeders obsługuje Olej Wielkopolski dzięki wygranemu niedawno przetargowi. Obecnie agencja pracuje nad nowa strategią social media dla marki. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj