VMLY&R z kampanią wprowadzającą na rynek Desperados Whisky Sour

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VMLY&R z kampanią wprowadzającą na rynek Desperados Whisky Sour

W klubie czy w domu? To pytanie, które nakręca nas w piątkowy wieczór. A co, gdyby połączyć jedno z drugim? Agencja VMLY&R wystartowała właśnie z komunikacją zupełnie nowego wariantu smakowego Desperados Whisky Sour, który wprowadza klubowy klimat na polskich domówkach.

VMLY&R odpowiada za przygotowanie strategii oraz wymyślenie idei kreatywnej towarzyszącej wprowadzeniu na rynek nowego smaku warzonej i dystrybuowanej przez Grupę Żywiec marki Desperados. Desperados Whisky Sour to połączenie smaku klasycznego drinka z najbardziej imprezowym piwem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zakres prac agencji obejmuje także produkcję assetów kampanijnych do digitalu, m.in. 10 krótkich video stworzonych specjalnie z myślą o social media (Facebook i Instagram), produkcję kampanii display, w tym wielu formatów rich mediowych oraz aktualizację strony internetowej.

Kampania potrwa do końca kwietnia 2020 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij