Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

FM Logistic z nowym szefem ds. marketingu i komunikacji

Od połowy stycznia br. Adrianna Morze pełni funkcję kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Do jej kluczowych zadań należą zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną, a także bieżąca realizacja działań marketingowych firmy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Adrianna Morze posiada 10 lat doświadczenia w obszarze szeroko pojętej komunikacji. Poprzednio pracowała na stanowisku Senior PR Managera w agencji Cohn&Wolfe, będącej częścią Grey Group w Polsce. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w Havas PR Warsaw, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.

FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, globalnego lidera rozwiązań logistycznych powstałego w 1967 roku, we Francji. Swoją działalność zagraniczną firma rozpoczęła w 1995 roku otwierając swoje platformy m.in. w Polsce, Czechach i Słowacji, a następnie na Węgrzech. Dzisiaj kraje te tworzą wspólny region FM Logistic Europa Centralna. Łączy je spójny, wieloletni know-how, dorobek i wyjątkowa kultura organizacyjna Grupy FM.

FM Logistic Europa Centralna posiada 19 platform logistycznych, 24 magazyny przeładunkowe i zatrudnia ponad 5 500 tysiąca pracowników. Dysponuje łącznie ponad 750 tys. mkw. powierzchni magazynowej tworząc ponad milion miejsc paletowych, a także flotą ok. 2,5 tysiąca pojazdów. FM Logistic Europa Centralna, jako operator logistyczny oferuje swoim klientom usługi związane z magazynowaniem, co-manufacturing oraz transportem towarów.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj