Prodigious rozszerza portfolio o nowe kompetencje

Oferta Prodigious centrum produkcji i post-produkcji contentu działającego w ramach Publicis Groupe zostanie wzbogacona o produkcję dźwięku.
O autorze
1 min czytania 2020-02-03

Począwszy od lutego 2020 roku oferta Prodigious zostanie wzbogacona o produkcję dźwięku. Stało się to możliwe dzięki zakupowi m.in. 2 studiów dźwiękowych od butiku post-produkcyjnego Expresso, który przeprowadza się do siedziby ORKI. Dodatkowo zakupiony został również sprzęt do obróbki obrazu video, montażu on-line, animacji 3D oraz kolor korekcji. W wyniku tej decyzji w zasobach Prodigiousa oprócz wspomnianych już 2 studiów dźwiękowych znajdzie się 5 stanowisk do montażu on-line, 5 stanowisk animacji 3D oraz 2 stanowiska do kolor korekcji.

– Dzięki dokonaniu nowych inwestycji Prodigious jest w stanie świadczyć kompletną ofertę usług post-produkcyjnych pod jednym dachem. Zostaną one zaoferowane wszystkim agencjom z Grupy, a w związku z tym ich klientom – powiedziała Katarzyna Lisicka, managing director Prodigious.

– Intensywny rozwój agencji należących do Publicis Groupe, wymaga od nas budowania nowych kompetencji i rozwijania zasobów, z których do tej pory korzystaliśmy w oparciu o dostawców zewnętrznych. Dodatkowo wsparty zostanie rozwój naszych usług eksportowych – powiedział Marek Gargała, board member w Publicis Groupe Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj