Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sebastian Kawa w kampanii reklamowej Banku Pekao S.A.

Wystartowała kampania Banku Pekao S.A. z Sebastianem Kawą – polskim, 15-krotnym mistrzem świata w szybownictwie. Za koncept kreatywny odpowiada Saatchi & Saatchi.
O autorze
1 min czytania 2020-02-05

Założeniem formatu „Bierz życie za rogi” jest prezentacja i promowanie inspirujących Polaków, którzy dzięki swoim talentom, pracy, wytrwałości i odwadze osiągnęli ponadprzeciętny sukces, udowadniając, że dla chcącego nie ma rzeczy niemożliwych. Sebastian Kawa doskonale wpisuje się w te założenia: to najbardziej utytułowany pilot szybowcowy w historii, zdobywca 32 medali na najważniejszych imprezach szybowniczych na świecie, 15-krotny mistrz świata. Pierwszy człowiek, który przeleciał szybowcem nad Himalajami oraz nad Elbrusem, najwyższym szczytem Kaukazu. Wyczyny Sebastiana Kawy oddaje hasło kampanii: „Sięgaj wyżej” i przekłada się na ofertę Pekao S.A., obecnie jedną z najlepszych na rynku: aż 3% na Koncie Oszczędnościowym i 200 zł premii za założenie Konta Przekorzystnego. 

Kampania wystartowała w telewizji 5 lutego. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30” i 15”), kino (spot 45”), radio oraz kampanię w internecie i social mediach. W ramach kampanii przygotowane zostały też dedykowane formaty w punktach sprzedaży oraz kampania OOH. Za komunikację, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi, a za zakup mediów Fullsix Media.