Agnieszka Dygant została ambasadorką marki Avon i wystąpiła w najnowszej kampanii

6 lutego br. wystartowała kampania Avon promującą najnowszy zapach Her Story. Jej gwiazdą jest Agnieszka Dygant – nowa Ambasadorka marki. Avon pokazuje, że każda kobieta jest autorką swojej historii i może być inspiracją dla innych.
O autorze
1 min czytania 2020-02-07

„Jesteśmy autorkami swoich historii, inspirujemy, tworzymy, kształtujemy przyszłość” – takimi słowami rozpoczyna się najnowsza kampania Avon. Film ma inspirować i motywować kobiety do dzielenia się wyjątkowymi historiami. Jedną z bohaterek jest Agnieszka Dygant – aktorka znana z tego, że nie ulega modom dzisiejszego świata, tylko jest wierna sobie i swoim wyborom. W spocie wzięła udział również jedna z Ambasadorek Piękna Avon.

– W kampanii Her Story chcemy podkreślić, że Avon docenia każdy aspekt kobiecości. Chcemy pokazać kobietom, że każda z nich jest dla nas ważna, a ich historie są dla nas wielką inspiracją, dlatego do wystąpienia w sesji zdjęciowej i spocie telewizyjnym zaprosiliśmy nasze Ambasadorki Piękna. To dla takich kobiet jak One stworzyliśmy zapach Her Story, który ma inspirować do podążania własną ścieżką. Twarzą zapachu została Agnieszka Dygant. Aktorka myśli i działa odważnie, ufa swoim wyborom, nie boi się iść pod prąd, dlatego motywuje wiele z nas do spełniania marzeń i pisania swojej własnej historii – mówi Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.

Agnieszka Dygant pojawi się na okładce katalogu Avon nr 3/2019, dostępnego na rynku od 6 lutego 2020 r. Tego dnia startuje również kampania promująca zapach. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie głównej TVN, Polsat i TVP, w kobiecych kanałach tematycznych, na platformach VOD i Ipla, a także w kinach Helios, Multikino i Cinema City. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Wunderman Thompson, a w Polsce zrealizowała ją agencja Lemon. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje w social media zostały przygotowane przez dział marketingu Avon Cosmetics Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing