Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Patrycja Lukjanow w jury The One Show

Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi, zasiądzie w tegorocznym jury nowojorskiego konkursu The One Show.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

The One Show to międzynarodowy konkurs, który rozdaje jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży kreatywnej na świecie. Słynne ołówki przyznawane są od ponad 40 lat przez grono składające się z wybitnych creative directorów, art directorów, designerów i copywriterów.

W tym roku do międzynarodowego grona jury dołączyła Patrycja Lukjanow, creative director Saatchi & Saatchi, która oceni prace w kategorii Branded Entertainment. Patrycja posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy w agencjach kreatywnych na świecie. Pracowała między innymi w: Euro RSCG Sydney, M&C Saatchi Sydney, Iris Worldwide Amsterdam oraz realizowała projekty kreatywne na rynku reklamowym w Londynie. W ciągu swojej kariery tworzyła kampanie dla takich marek jak: Google, Volvo, Huawei, Lee, Ikea, za które niejednokrotnie zdobywała nagrody w konkursach: Cannes, Clio’s, New York Festivals, Eurobest, Effie, KTR i Innovation.

Obecnie razem z Michałem Desowskim zarządza kreacją w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi.

Wręczenie nagród odbędzie się na The One Show Ceremony, podczas The One Club for Creativity’s Creative Week (11-15 maja br. ) w Nowym Jorku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj