Walentynki to dobra okazja dla marek, by zorganizować ciekawe akcje, które podbiją serca ich odbiorców. Niektóre brandy jednak przemycają w tych rozmaitych inicjatywach na dzień zakochanych działania w szczytnym celu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Mowa tutaj chociażby o marce H&M, która w tym roku postanowiła zachęcić swoich klientów do adopcji kotów. W jej ślad poszła firma Bolt, która zorganizowała nietypową akcję dla użytkowników.
Z okazji tegorocznych walentynek marka postanowiła podarować kilka zniżkowych kodów na przejazdy w ramach aplikacji. Co istotne – każdy rabat będzie nosił imię wybranego czworonoga z jednego z warszawskich schronisk. Lecz aby odnaleźć kody, użytkownik musi zapoznać się z historią psa lub kota.
W ten sposób marka ma nadzieję, że oprócz znalezienia kodu zniżkowego, użytkownik znajdzie też nową, futrzastą miłość ;).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podpowiedź dotycząca tego, o jakie warszawskie schronisko chodzi, zostanie opublikowana na instagramowym profilu Bolta w nocy z 13.02 na 14.02 br.
PS
„Pani Uber jeździ Boltem” – takie hasło pojawiło się na plakacie stworzonym w ramach nowej kampanii firmy oferującej przewozy nietaksówkarskie. Jak tłumaczy Bolt, twarzą akcji jest „zadowolona klientka marki”.
PS2
Tutaj sprawdźcie też inne ciekawe walentynkowe akcje.