„okazYEAH! po Twojemu” – McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„okazYEAH! po Twojemu” – McDonald's wprowadza personalizowane oferty promocyjne

Użytkownicy aplikacji mobilnej McDonald's mogą komponować własne zestawy promocyjne w ramach akcji „okazYEAH!”.

Bohaterami prowadzonej w kanałach online kampanii „okazYEAH! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz. Popularni influencerzy w charakterystyczny dla nich sposób podkreślają ideę przyświecająca kampanii – w McDonald's każdy może tworzyć okazYEAH! na swój sposób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów. Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij