Współpraca nc+ i Havas Worldwide Warsaw w zakresie digital marketingu

Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw w zakresie aktywności digital. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej nc+ oraz CANAL+ w obszarze digital marketingu.
O autorze
1 min czytania 2013-11-06

W związku z rozbudową działań marketingowych w internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów, platforma nc+ zdecydowała się na wybór partnera, który będzie wspierał komunikację marketingową nc+ i CANAL+. W ramach współpracy eksperci agencji z obszaru digital marketingu będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.

– O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii – promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest „El Clasico”. Interaktywność i zapewnienie kibicom dobrej zabawy wykraczającej poza sam mecz – to wszystko udało się osiągnąć w kampanii przygotowanej w ciągu niespełna dwóch tygodni – powiedział Jan Wykrytowicz, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej i Badań.

Pierwszym wspólnym projektem platformy nc+ i Havas Worldwide Warsaw była zakończona dużym sukcesem kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji jednego z największych wydarzeń piłkarskich roku, meczu FC Barcelona – Real Madryt.

Poza opracowaniem koncepcji angażującej strony internetowej, dedykowanej temu wyjątkowemu wydarzeniu i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą aktywacji, która nie miała jeszcze miejsca na polskim rynku telewizyjnym – alternatywnego komentarza. Transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego. Dzięki takiej innowacji każdy użytkownik platformy nc+ mógł dostosować El Clásico do swoich sympatii drużynowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W wyniku działań w obszarze digital w ciągu 10 dni strona dedykowana wydarzeniu odnotowała aż 300 tysięcy wizyt. Ponadto osoby korzystające z serwisu www wytypowały 20 tysięcy wyjściowych „jedenastek” obu hiszpańskich drużyn, wyraziły 10 tysięcy opinii w spornych sytuacjach podczas samego meczu oraz dokonały 36 tysięcy ocen piłkarzy po spotkaniu El Clasico.

– Bardzo się cieszymy z podjętej współpracy i jesteśmy przekonani, że wspólnie będziemy realizować pomysły wyznaczające trendy, przełamujące utarte schematy i dające nową jakość widzom, których będziemy angażować w niestandardowe aktywności – powiedział Szymon Szymański, lider kompetencji digital w Havas Worldwide Warsaw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się