Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat

Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Better when we're open”, za pomocą której chce zjednoczyć wrogo do siebie nastawiony, podzielony świat. W spocie stworzonym w ramach inicjatywy marka zachęca odbiorców do zastanowienia się i zadania sobie pytania „Czy to ja mogę się mylić?”.

Coca-Cola zaprezentowała niedawno swoją nową długoterminową kampanię pod hasłem „Better when we're open”. Za jej pomocą marka chce jednoczyć podzielony i wrogo do siebie nastawiony świat i jednocześnie pokazać, że zajmuje i będzie zajmować stanowisko w kwestiach społecznych, które dotyczą dzisiejszego społeczeństwa. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii marka stworzyła spot zatytułowany „Open”. Widzimy w nim fikcyjne miasto pełne wściekłych, kłócących się ze sobą obywateli. W pewnym momencie mury budynków wokół nich dosłownie zaczynają pękać i na ekranie pojawia się znana z serialu „Orange Is The New Black” aktorka Natasha Lyonne, która zachęca bohaterów spotu (i jednocześnie odbiorców) do zastanowienia się i podczas kłótni z drugą osobą zadania sobie pytania „Czy to ja mogę się mylić?”.

Za kampanię odpowiada agencja Wieden+Kennedy London. 

PS

„Magic of Coke Taste” to ubiegłoroczna kampania marki Coca-Cola, której celem było przywołanie magii smaku oraz pozytywnych wspomnień związanych z pierwszym łykiem gazowanego napoju.

PS2

W maju 2019 roku Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z kampanią „First Love”, informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.

PS3

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij