Działania reklamowe przebiegają pod ogólnym hasłem: „Warmia i Mazury zapraszają przez cały rok”.
Zdjęcia do spotu miały miejsce w zeszłym roku na terenie województwa Warmińsko-Mazurskiego. Przez siedem dni ekipa M5 odwiedziła m.in. Lidzbark Warmiński, Olsztyn, Frombork. Urząd posługuje się hasłem #CUDOWNIE, który nawiązuje do poprzednich kampanii promocyjnych, aby utrwalać wizerunek regionu. Kampania promująca region wraz z emisją spotu rozpoczęła się 28.02 w 49 kinach sieci Helios w całej Polsce. Jej celem jest promocja region w tym promocja spotu także w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, YouTube, Twitter na kanale pod nazwą „mazury.travel”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Efektem prac są filmy przedstawiające najatrakcyjniejsze miejsca regionu. Spot został wyprodukowany w wersjach 2:38, 30” i 15”, a kampania promująca objęła swym zasięgiem Kina Helios i internet.
Jednocześnie rozpoczęła się kampania promocyjna regionu i jego atrakcji za granicą (Wielka Brytania, Niemcy i Litwa).
Spot promocyjny został zrealizowany w ramach postępowania przetargowego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing