Nietypowa współpraca między Pizza Hut Hong Kong, a marką IKEA rozpoczęła się od publikacji specjalnego wpisu na facebookowym profilu sieci restauracyjnej – przedstawiał on zdjęcie dostarczyciela pizzy, który uciął sobie drzemkę w sklepie szwedzkiej firmy.
Kolejnym etapem było wprowadzenie przez Pizzę Hut do swojej oferty pizzy ze słynnymi klopsikami marki IKEA. Z kolei w marketach szwedzkiej sieci pojawiły się nowe, okrągłe stoliki, które zostały stworzone po to, by pomieścić popularną włoską potrawę. Co ciekawe, sprzedawane są one w pudełkach przypominających te od pizzy ;).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Hong Kong.
W ramach sponsoringu nad NFL Pizza Hut wprowadziła nowe opakowania na pizzę, które służyły jako plansza do gry, gdy połączy się je z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Pizza Hut ma na swoim koncie kilka dziwnych, marketingowych pomysłów. W 2017 roku marka zaprezentowała specjalną kurtkę, która działała jak torba, w której dostawcy dowożą pizzę.
PS3
Przedstawiciele sieci IKEA zapowiedzieli, że już wkrótce w europejskich restauracjach marki pojawią się całkowicie nowe, bezmięsne klopsiki – co ciekawe, mają one mieć taką samą teksturę, a także smak, jak te tradycyjne.