Digital Customer Care już 9 września w Warszawie

Zapraszamy na warsztat Digital Customer Care, który odbędzie się 9 września w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2020-03-10

Wszystko, co musisz wiedzieć o cyfrowej obsłudze klienta w „nowej rzeczywistości”

Twój klient, sprawdzając stan konta czy zamówienia, w 79% preferuje kontakt za pomocą kanału cyfrowego, w 63% używa również kanałów digital, by sprawdzić lub zmienić swoje dane. Dla 63% badanych digitalowa obsługa klienta wpływa na ich wybór i lojalność wobec marki.

Pandemia z pewnością zmieni te statystyki, a właściwe podejście do cyfrowej obsługi klienta będzie jeszcze ważniejsze i stanie się istotną przewagą konkurencyjną.

Weź udział w warsztacie:

  • sprawdź, czy cyfrowa obsługa klienta to jeszcze udogodnienie czy już „must have”
  • poznaj digitalowe sposoby na zaangażowanie i utrzymanie klienta
  • zintegruj procesy obsługi w cyfrowym świecie
  • dowiedz się, jak prowadzić customer service w social media
  • sprawdź, czy to już czas na sztuczną inteligencję i machine learning

Wśród prelegentów:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Łukasz Grala, CEO w TIDK, Microsoft MVP AI
  • Jerzy Kalinowski, doradca zarządu KPMG
  • Radosław Rejsel, head of design Innovatika
  • Michał Stachura, senior manager Innovatika
  • Jakub Weber, director, client experience strategy, Global Digital Office Bank of New York Mellon
  • Ilona Witczak-Wilińska, senior marketing specialist Canon
  • Małgorzata Witon, customer experience director Huawei
  • Ewa Żaczek, global change Mgmt. & CX manager Coty

Pełny program i rejestracja dostępne są na stronie www.pb.pl/

Słuchaj podcastu NowyMarketing