Papaya Films i Wieden+Kennedy London z nową kampanią Lurpak

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Papaya Films i Wieden+Kennedy London z nową kampanią Lurpak

Najnowsza kampania dla duńskiej marki żywności Lurpak, wyreżyserowana przez Richa Halla, opowiada o magii gotowania, tym razem... z perspektywy łyżki. To kolejna odsłona kultowej serii reklam dla tego klienta.

Realizacja filmu odbyła się w Warszawie. Operatorem obrazu jest Benjamin Todd, scenografię przygotował Paweł Dąbrowski, a za stylizację żywności odpowiedzialna była Katie Giovanni. Kreacja autorstwa londyńskiego oddziału Wieden+Kennedy. Emisja została zaplanowana w telewizji i Internecie, na terenie Wielkiej Brytanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij