Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Apel kryzysowy branży cateringowej/eventowej

CEO firmy Easycatering.pl rozpoczął akcję #przesuwajnieusuwaj, w ramach której stworzył apel kryzysowy z powodu obecnej sytuacji kryzysowej wynikającej z panującej pandemii koronawirusa COVID19.
O autorze
0 min czytania 2020-03-17

Obecna sytuacja związana z rozpowszechniającą się epidemią koronawirusa jest naprawdę trudna dla całej branży cateringowej oraz eventowej. W związku z tym Tomasz Woźniak, CEO i założyciel firmy Easycatering.pl, postanowił wystosować apel do wszystkich osób korzystających z cateringu.

– Apelujemy w imieniu całej branży cateringowej o to, aby nie rezygnować z cateringów oraz dużych eventów tylko w miarę możliwości przesuwać na dalsze terminy, nawet odległe w wakacje lub na jesieni – brzmi treść apelu. 

Dlaczego zaplanowane cateringi z wyprzedzeniem są tak ważne?

  1. Pozwalają ocenić przyszłe przychody
  2. Utrzymać pracowników
  3. Odpowiednio zminimalizować wydatki

Pod apelem #przesuwajnieusuwaj podpisały się już takie firmy, jak: Batida, Belvedere, Catering 24, Cosmopolitan, Deli, Mazurkas, Food Club, Gado Catering, Bocian Catering, Imprezy Poznań, HJ Catering, MaPassion Catering, Times Event Center.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna treść apelu znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing