Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Big Picture wzmacnia zespół konsultantów – awansują Marta Kłys i Zuzanna Ładosz-Wiszowaty

Big Picture rozbudowuje zespoły projektowe. Na stanowiska w strukturze consultingowej awansują Marta Kłys i Zuzanna Ładosz-Wiszowaty, obie obejmą pozycje junior PR consultant.
O autorze
1 min czytania 2020-03-17

Marta Kłys, jako junior consultant, realizuje projekty dla top marek FMCG, m.in. z portfolio Mondelez Polska, Coca-Cola i „Herbapol-Lublin” S.A. W Big Picture reprezentuje głos „pokolenia Z” – odpowiada przede wszystkim za szeroko pojęty influencer marketing. Miłośniczka muzyki, fanka polskiego rapu. Baczna obserwatorka wschodzących nazwisk ze świata muzyki, filmu i szeroko pojętej popkultury. Uwielbia poznawać nowych ludzi i to właśnie z relacji czerpie inspiracje do pracy. Studiowała stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Zuzanna Ładosz-Wiszowaty dołączyła do zespołu Big Picture w kwietniu 2019 r. Jest absolwentką Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Ambasadorka „League of Young Voters”, mentorka programu Bezpieczna e-Szkoła, jak również Mentee Vital Voices Global Partnership – Global Mentoring Walk. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyła w redakcji Euractiv.pl, następnie w Fabryce Marketingu. W Big Picture pracuje w zespole odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta, Mondelez Polska oraz spółek Coca-Cola. Od lat związana ze środowiskiem NGOs, aktywnie włącza się także we wsparcie projektów pro bono agencji.