Marka Uniroyal z nową ambasadorką – najszybszą Polką!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Uniroyal z nową ambasadorką – najszybszą Polką!

Gosia Rdest została ambasadorką marki Uniroyal.

Zmienia się i poprawia rola kobiety w reklamie. Panie coraz częściej są widywane w reklamach samochodów, a panowie w reklamach proszków do prania i środków na przeziębienie dla dzieci. Łamanie stereotypów jest fajne, ale czy jesteśmy gotowi na kobiecą ambasadorkę opon?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kim jest Gosia?

Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie, od Daytony po Dubaj.

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motor-sportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł vice mistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.

Gosia aktywnie wspiera kobiety w motor-sporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM „Girls on Track - Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

Dlaczego Gosia?

– Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii – i to mamy opanowane do perfekcji (opinie nie kłamią). Bo to my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu niż kierowca wyścigowy? – mówi Piotr Snakowski – head of marketing department, Continental.

W ramach działań stworzono spot w formie teledysku, który pokazuje nie tylko zalety produktu, ale też co czuje kierowca, prowadząc pewnie.

– Chcemy pokazać naszym klientom, że o nich dbamy. Nie tylko dając im totalnie dopracowany produkt. I tak powstał konkurs z ultra prostymi zasadami – kupujesz – wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł BLIKIEM. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji – mówi Ewa Krajewska, digital marketing manager, Continental

Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie rekinuniroyal.pl

Kampanię przygotowała agencja Arthefact, za produkcję odpowiada spotu F4 Studio.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij