Spot można zobaczyć od 2 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie oraz kampanię digital.
Za koncepcję działań i materiały komunikacyjne odpowiada agencja 1000ideas. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny ISTV Media, reżyserem spotu jest Miłosz Kozioł. Zakupem i planowaniem mediów – dom mediowy Performance Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach działań agencja 1000ideas stworzyła projekt nowoczesnych i wyróżniających się w kategorii opakowań, materiały POS, stronę internetową marki Wokas, a także koncept zasięgowej komunikacji online i offline. Ważnym punktem działań było też opracowanie aplikacji mobilnej, która pomaga właściwie pielęgnować rośliny i nawiązuje do nazwy linii – SMART.