Premierowy utwór Rak’n’Roll Music pojawił się w sieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Premierowy utwór Rak’n’Roll Music pojawił się w sieci

„Nowe plemię” Margaret to pierwszy kawałek Rak’n’Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Klip do piosenki został nagrany w formacie wertykalnym i z wykorzystaniem efektu AR, wpisując się w trendy mediów społecznościowych – głównego kanału akcji.

Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści zbierają pieniądze na rzecz Fundacji Rak'n'Roll, a w podziękowaniu za zaangażowanie w facebookową zbiórkę tworzą nowy utwór. W pierwszą odsłonę akcji włączyła się Margaret. Dziś opublikowała „Nowe plemię” – swoją najnowszą piosenkę i wyraz wdzięczności za wszystkie wpłaty wspierające działania fundacji, która już od 10 lat pomaga chorym na raka leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rak’n’Roll Music to ruch, który żyje przede wszystkim na Facebooku, gdzie powstają zbiórki, dlatego teledysk do piosenki został nagrany w formacie 9:16 dopasowanym do ekranów smartfonów. Wyprodukowany przez Papaya Films klip, wykorzystuje także efekt rozszerzonej rzeczywistości, który powstał dzięki zaangażowaniu niemieckiego artysty Adriana Steckeweha, znanego szerzej jako Omega.C. Specjalny filtr AR widoczny w teledysku zostanie wkrótce udostępniony wszystkim użytkownikom Instagrama.

Rak’n’Roll Music to projekt długofalowy. Po Margaret do akcji zostaną zaproszeni kolejni artyści, którzy przejmą rozpoczętą zbiórkę pieniędzy i stworzą kolejne utwory, aby wesprzeć działania fundacji.

Jednak nie tylko gwiazdy mogą inicjować zbiórki – każdy użytkownik Facebooka może szybko i łatwo założyć własną, klikając w link.

Projekt wspierają: agencja kreatywna: Saatchi&Saatchi, agencja PR: MSL, zakup mediów: Performics, produkcja: Papaya Films, marketing konsultant: grobel.co, przy współpracy z Facebook Creative Shop.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij