McDonald’s rozdzielił dwa złote łuki w swoim logotypie, by zwrócić uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w obecnych czasach

McDonald’s rozdzielił dwa złote łuki w swoim logotypie, by zwrócić uwagę na konieczność zachowania dystansu społecznego w obecnych czasach

Brazylijski oddział sieci McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł zwrócenia uwagi swoich klientów na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego w związku z pandemią koronawirusa – marka postanowiła tymczasowo rozdzielić dwa złote łuki w swoim logotypie.

Niedawno pisaliśmy o słoweńskim artyście, który przerobił logotypy znanych marek, by bardziej odpowiadały obecnym czasom. W ten sposób słynne dwa koła firmy Mastercard zostały od siebie nieco oddalone, a charakterystyczna syrena z logo Starbucksa otrzymała maseczkę ochronną. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Były to oczywiście jedynie projekty słoweńskiego grafika, a nie faktyczne zmiany wprowadzone przez marki. Nie można jednak tego samego powiedzieć o brazylijskim oddziale sieci McDonald’s, który naprawdę postanowił przerobić swoje logo, by nawiązywało do sytuacji, w której aktualnie znajduje się cały świat – słynne dwa złote łuki w logotypie zostały bowiem rozdzielone.

Celem tego działania była chęć zwrócenia uwagi społeczeństwa na to, jak ważne jest zachowywanie bezpiecznego dystansu społecznego, czy też nie wychodzenie z domu, jeżeli nie ma takiej potrzeby, w związku z pandemią koronawirusa. 

PS

Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.

PS2

W 2018 roku Coca-Cola obchodziła 80-lecie swojego istnienia w Australii. Z tej okazji marka postanowiła odwrócić swoje logo do góry nogami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij