W czasie panującej pandemii lekarze i pielęgniarki z całego świata pracują po kilkanaście godzin dziennie, by pomóc wyzdrowieć pacjentom zarażonym wirusem. Aby wesprzeć personel medyczny w jakiś sposób, w ostatnim czasie zainicjowanych zostało wiele ciekawych akcji – jedną z nich jest chociażby ta pod hasłem #GastroPomaga, w ramach której polskie restauracje przekazują darmowe posiłki do szpitali walczących z wirusem.
Teraz z kolei francuskie Elle postanowiło złożyć hołd personelowi medycznemu i podziękować wszystkim osobom zaangażowanych w walkę z koronawirusem – redakcja magazynu wypuściła na tamtejszy rynek specjalną edycję czasopisma, która jest jednocześnie praktycznym przewodnikiem o pracy, szkole i kulturze w czasach pandemii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na backlightach AMS w Poznaniu i Warszawie rozpoczęła się kampania społeczna „Dziękujemy Wam #sluzbazdrowia” zorganizowana wspólnie przez AMS oraz drukarnie Labo Print z Poznania i Servcomp z Warszawy.