Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza Męskie Granie #wdomu, czyli cykl koncertów transmitowanych z domów artystów

Epidemia koronawirusa sprawiła, że czekają nas tygodnie spędzone w domu. Żywiec Męskie Granie wraz z zaprzyjaźnionymi artystami postanowił umilić ten czas, jednocześnie zachęcając do wpłat za pośrednictwem siepomaga.pl na walkę z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

Pierwsze wydarzenie z cyklu „Męskie Granie w domu” odbyło się w niedzielę o godz. 20:30. Dla internetowej publiczności na Onet.pl zagrał zespół Sorry Boys. Zespół opublikował też niedawno teledysk do utworu „Niedziela”, nakręcony w całości online, bez wychodzenia z domu. W sumie transmisję na żywo obejrzało ponad 80 tysięcy widzów.

Kolejnym artystą, który zagra w najbliższy czwartek 2 kwietnia br. o godz. 20:15, będzie KRÓL. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie. 

Transmisje koncertów będą odbywać się 2 razy w tygodniu na kanałach Żywiec Męskie Granie (Facebook, Youtube) oraz na Onet.pl, który został partnerem medialnym. Kolejni artyści będą ogłaszani na dniach. Każdy koncert to także zachęcenie do udziału w zbiórce na siepomaga.pl, do której za pośrednictwem linka na livestreamie może dołączyć każdy.

By zachować wszelkie środki ostrożności koncerty odbywają się w na żywo z domów artystów, przy użyciu najnowszych technologii, umożliwiających brak fizycznego kontaktu pomiędzy artystami i produkcją. Cały cykl koncertów został zorganizowany zdalnie z udziałem marki Żywiec, agencji, domu mediowego i produkcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za ideę i komunikację koncertów odpowiada Feeders Agency wraz z 2012 Agency. Media kupuje Starcom. Za kontakt z artystami odpowiada agencja eventowa Live, a produkcją streamu z domów artystów zajmuje się Grupa ATM. Partnerem mediowym został Onet, a zbiórka na rzecz walki z koronawirusem odbywa się na SiePomaga.pl.

Wkrótce pojawią się informacje o kolejnych koncertach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się