Rozprzestrzeniająca się pandemia koronawirusa wymusiła na rządach większości państw wprowadzenie prewencyjnych działań, takich jak np. przymusowa kwarantanna domowa czy też zamknięcie wszystkich restauracji. To ostatnie rozwiązanie sprawiło, że wiele osób zostało bez pracy.
Halo, bileciki do kontroli!
Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.
Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!
Aby nie dopuścić do masowych zwolnień, niemieckie oddziały sieci McDonald’s i Aldi nawiązały nietypową współpracę, w ramach której pracownicy restauracji marki fast-foodowej będą tymczasowo zatrudnieni w marketach firmy.
Takie działanie nie tylko zagwarantuje pracę osobom, które nagle ją straciły, ale również zapewni sieci Aldi dodatkowe ręce do pracy, tak potrzebne w tych obecnych czasach.
PS
Sieć Lidl postanowiła podziękować swoim pracownikom za zaangażowanie w tych trudnych czasach, bo największe podziękowania należą się tym, którzy ryzykując własnym zdrowiem, robią wszystko, aby Polacy nie musieli martwić o rzeczy niezbędne do normalnego życia.
PS2
W jaki sposób komunikować to, jak działa u nas kultura organizacji, żeby przyciągać do firmy ludzi, którzy w niej zostaną? Co wziąć pod uwagę zanim przystąpimy do udostępniania ogłoszeń o pracę na social mediach? Jak sprawić, by ci, którzy są w procesie rekrutacji okazali się dobrym „cultural fit” do naszej organizacji?