Czego chcą konsumenci? (infografika)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czego chcą konsumenci? (infografika)

Jak pokazuje najnowsze badanie Sociomantic Labs, personalizacja przekazu reklamowego zdecydowanie poprawia konwersję oraz wpływa na otwartość konsumentów na skierowaną do nich informację.

W świecie marketingu cyfrowego pozostaje jeszcze wiele miejsca do zagospodarowania pod kątem relacji między sprzedawcą a konsumentem. Konsumenci wykazują określone preferencje w stosunku do marki, produktów i zakupów online, o czym nie można zapominać. Mądrzy sprzedawcy dostrzegają, że zwykły retargeting może zakłócić komunikację z klientem, dlatego poszukują doskonalszych rozwiązań na drodze w docieraniu do niego ze skutecznym i dopasowanym przekazem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Big Data = Smart Data dla lepszego zrozumienia konsumentów.

Warto wykraczać poza ograniczenia technologii czy standardy w marketingu, stawiając konsumenta w samym centrum naszej strategii. Zrozumienie tego, co lubi użytkownik sklepu oraz czego oczekuje w kontakcie z treściami generowanymi przez sprzedawcę jest kluczowe. Odpowiednie wykorzystanie danych pochodzących ze sklepu w personalizacji treści, odgrywa bardzo ważną rolę w podejściu skierowanym na potrzeby konsumentów.

Sociomantic przy współpracy z ResearchNow przeprowadził badanie, by sprawdzić jak ukierunkowana reklama dipslay oddziałuje na internautów kupujących w internecie. Oto kilka najciekawszych spostrzeżeń zawartych w infografice:

  • 41 proc. e-konsumentów kupuje określone produkty wchodząc na określone strony z zamysłem, że właśnie tam je znajdzie, przy czym cena produktów również wpływa na ich decyzje zakupowe;
  • 36 proc. badanych poświęca czas na poszukiwania pożądanego produktu i dokonuje zakupu w sklepie z najniższą ceną;
  • 70 proc. badanych konsumentów czuje się komfortowo widząc reklamy czy treści skierowane specjalnie do nich, co jest dobrą wiadomością dla marketerów korzystających z tego typu rozwiązań.
  • wysoko spersonalizowane reklamy mobilne wykazują cztery razy większe prawdopodobieństwo wpływania na zachowania zakupowe – 22 proc. vs 5 proc. (niespersonalizowane).

Więcej wyników, w tym siła dobrze spersonalizowanego przekazu w odbiorze użytkowników Facebooka, w materiale źródłowym.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij