Firma Xerox Polska to jeden z 160 oddziałów amerykańskiego koncernu Xerox Corporation. Współpracuje zarówno z firmami z sektora prywatnego, w tym z przedstawicielami branży energetycznej, bankowej i wydawniczej, jak i instytucjami publicznymi. Jest czołowym w kraju dostawcą urządzeń drukujących, kopiujących, a także usług zarządzania drukiem oraz ich outsourcingiem.
Z początkiem kwietnia Xerox Polska zdecydował o rozpoczęciu współpracy z zakresu public relations z krakowską agencją WĘC PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja WĘC PR będzie odpowiadać zarówno za działania PR, jak i digital dla nowego klienta. Specjaliści z WĘC PR zadbają o relacje z mediami Xerox Polska, prowadzenie biura prasowego firmy, organizacje konferencji prasowych, ale również o obecność marki w mediach społecznościowych oraz działania promocyjne i marketingowe marki w Polsce.
Umowa agencji z Xerox Polska została zawarta na czas nieokreślony.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024