Kup rajstopy i wspieraj walkę z epidemią – złotówka potrafi wiele

Firma Gabriella przekazuje złotówkę z każdej sprzedanej pary rajstop w sklepie internetowym wspierając zbiórkę Fundacji Siepomaga i wysyła kolejne paczki z produktami do zadań specjalnych do szpitali zakaźnych w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

W obliczu nowej, trudnej sytuacji, jaką jest pandemia COVID-19, zaczyna brakować środków ochrony osobistej dla służby zdrowia – maseczek, przyłbic, fartuchów czy kombinezonów. Coraz więcej apeli płynie także z samych szpitali, z prośbą o wsparcie w ufundowaniu respiratorów i niezbędnego do ratowania życia sprzętu.

Na apele pracowników medycznych odpowiedziała Fundacja Siepomaga, która zorganizowała zbiórkę pieniędzy na rzecz niezbędnego wyposażenia oddziałów zakaźnych i wszystkich placówek medycznych zaangażowanych do walki z pandemią. Do grona fundatorów zbiórki dołączyła łódzka firma pończosznicza Gabriella – każda para rajstop zakupiona w sklepie internetowym Gabriella.pl to złotówka na rzecz zbiórki Fundacji Siępomaga. Klienci mogą pomagać, robiąc zakupy.

– Chcemy wesprzeć polską służbę zdrowia w zakupie środków ochrony osobistej. Pomoc finansowa na zakup sprzętu medycznego i maseczek czy kombinezonów ma teraz ogromne znaczenie, nie mogliśmy pozostać obojętni na te potrzeby – mówi Sebastian Krajda, przedstawiciel firmy Gabriella.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza akcja wspierająca walkę z COVID-19, w którą zaangażowała się Gabriella. Firma przekazała już dwie partie specjalistycznych rajstop funkcyjnych, które wspierają krążenie i dbają o komfort nóg codziennie robiących tysiące kroków w walce o życie i zdrowie pacjentów. Paczki wypełnione specjalistycznymi produktami dostały lekarki i pielęgniarki dziesięciu szpitali zakaźnych. Firma błyskawicznie zareagowała także na apel laboratorium genetycznego w CKD, które 24h/dobę wykonuje testy w kierunku koronawirusa dla Łodzi i okolic, wspierając je potrzebnymi do pracy skarpetkami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing