T‑Mobile wspiera seniorów poprzez bezpłatny Telefon Pogadania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
T‑Mobile wspiera seniorów poprzez bezpłatny Telefon Pogadania

W związku z pandemią i obowiązującymi obostrzeniami seniorzy powinni pozostać bezpiecznie w swoich domach. Niestety to powoduje, że tracą możliwość kontaktu z innymi osobami. Dlatego T‑Mobile łączy się w pomocy i wspiera ich poprzez dedykowaną, bezpłatną linię – Telefon Pogadania.

W ostatnich tygodniach wiele starszych osób doświadcza jeszcze mocniej samotności, gdyż w trosce o swoje zdrowie pozostają w mieszkaniach, unikając kontaktu z innymi ludźmi. Niektórzy z nich nie mają bliskich, z którymi mogliby swobodnie porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami czy uzyskać odpowiedzi na pytania związane z koronawirusem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego właśnie T‑Mobile wsparł Fundację „Otwarte Idee” w uruchomieniu specjalnej, bezpłatnej linii telefonicznej dla seniorów – Telefonu Pogadania. W akcję zaangażowanych jest już kilkuset wolontariuszy, w tym kilkudziesięciu, którzy zachęcają starsze osoby do pozostania w domu i wspierają je rozmową.

– Pandemia i konieczność pozostawiana w domach to wielki test dla wszystkich społeczeństw. W tej sytuacji kontakt z bliskimi jest najważniejszy. Dlatego jestem szczególnie dumna, że w takich czasach to właśnie T‑Mobile może wnieść wielką wartość do wielu domów – pomóc być blisko w tymi, których się kocha i ceni. Dla tych, którzy dziś nie mają z kim wymienić myśli dajemy możliwość skorzystania z bezpłatnego Telefonu Pogadania. Wiemy, że każdy temat jest ważny, każda chwila jest ważna i każdy z Nas zasługuje na rozmowę z osobą, która go wysłucha i okaże wsparcie – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T‑Mobile.

Darmowa infolinia dla seniorów dostępna jest pod numerem: 800 012 005. Telefony odbiera grupa wolontariuszy w godzinach od 15:00 do 20:00, ale wraz z rozwojem inicjatywy ich dostępność będzie się zwiększać. Fundacja ogromną wagę przywiązuje do ich starannego przygotowania do rozmów i uwrażliwienia na potrzeby osób starszych. Dodatkowo, cała grupa otrzymała licencje na profesjonalne oprogramowanie contact center i szkolenie techniczne zapewnione przez OEX Voice Contact Centre. Szczegóły dotyczące rekrutacji nowych wolontariuszy dostępne są na stronie www.telefonpogadania.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij