Nie musisz zdobyć ośmiotysięcznika, aby być Lechendą

Nie musisz zdobyć ośmiotysięcznika, aby być Lechendą
Kim są Lechendy? To osoby, które nie zdobywają ośmiotysięczników, nie latają w kosmos, nie są w centrum zainteresowania mediów, lecz codziennie dokonują czynów, które, choć nie są spektakularne, mają wielkie znaczenie. Taką postawę promuje marka Lech Premium w swojej nowej kampanii.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Jak dziś zasłużyć na miano fajnego gościa? Fajnej babki? Jeśli odpowiedzi zaczniemy szukać w social mediach i na profilach influencerów, możemy się nieźle zniechęcić. Okaże się bowiem, że poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko, a postawione przed nami oczekiwania – nierealne. Bo przecież nie każdy dysponuje środkami na ekstremalny wyjazd i nie każdy ma fizyczne warunki, by przebiec ultramaraton. Jak zatem zyskać we własnych oczach? Jak sprawić, by inni patrzyli na nas z sympatią, a może i podziwem? Stając się bohaterem dnia codziennego.

Bohater dnia codziennego nie musi dokonywać niemożliwego. Nie musi przekraczać granic, wytyczać nowych ścieżek. Taki bohater wie, że największe znaczenie ma tak naprawdę to, co i jak robi na co dzień dla swojej rodziny, dla swoich znajomych, dla siebie. Po prostu wie, jak solidnie dowozić tzw. „basic”.

Taką postawę promuje Lech Premium w swojej nowej kampanii realizowanej pod hasłem „Źródło Lechend”. W jej ramach marka przedstawia Lechendy, czyli zupełnie zwyczajnych konsumentów, którzy codziennie dokonują drobnych, ale godnych odnotowania czynów.

Czynami Lechendarnymi mogą być, np.: zrobienie zakupów sąsiadowi, schłodzenie piwa przed spotkaniem ze znajomymi, czy stawienie się na umówionym spotkaniu z kolegami, mimo napotkanych przeszkód.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rolę narratora spotów odgrywa optymistyczny bard. Przy pomocy dowcipnej pieśni pochwalnej opowiada on historię gospodarza domu, który musi za wszelką cenę uratować imprezę. Aby zapewnić swoim gościom schłodzone piwo, jest gotów przenosić góry, a w zasadzie – lodowce. Cała historia opowiedziana jest oczywiście z przymrużeniem oka, ale dobitnie podkreśla rolę podejmowanych przez nas codziennie działań.

Autorem nowej koncepcji komunikacyjnej marki Lech Premium jest agencja Bardzo. Za produkcję spotu odpowiada Studio Filmowe OTO, a za postprodukcję – Televisor. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, a współpracę z influencerami i komunikację PR – Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Publikacja powstała we współpracy z marką Lech Premium