PałerPrezki#8

PałerPrezki#8

Co nas inspiruje? Where's the beef? W ośmej odsłonie cyklu PałerPrezki przedstawiamy ciekawe prezentacje, które zostały opublikowane w październiku.

grafika: fotolia.pl 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Natalia Hatalska: Od internetu rzeczy do biohackingu: o trendach i mikrotrendach, które były, są i będą popularne (Biznes to Rozmowy)

Maciej Gałecki: Jak skutecznie liczyć rentowność działań marketingowych dzięki ścieżkom wielokanałowym (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

Maciej Lewiński: Optymalna integracja AdWords i Analytics (Google Analytics Summit PL&CEE 2013)

Łukasz Misiukanis: Social Media Analytics - recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych (Blueffect 2013)

Filip Biesek (Felgi.pl): Nietypowa forma prezentacji produktu w internecie jako sposób na przełamanie nieufności klientów (ShopCamp Toruń)

Grzegorz Ostrowski (MniamMniam.pl): Dlaczego klienci do nas wracają i znów kupują...? I tak bez końca (ShopCamp Toruń)

Bartosz Mozyrko: Zdalne testy użyteczności (RUT) 

Łukasz Plona: Strategie remarketingowe, czyli jak skłonić użytkownika do zakupu

Marta Laskowska: Szczęśliwy klient w social media, czyli o obsłudze klienta słów kilka.

Piotr Czarnecki (Reiffeisen Polbank): Brand video (BiznesToRozmowy)

Nathan Shedroff: The Art of Strategy (AIGA Head Heart Hand)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij