fot. Wojciech Artyniew
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i, po raz pierwszy, Studia produkcyjne. To nagrody za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Podczas gali organizatorzy zapewnili uczestnikom niezapomniane multimedialne doznania przy jednoczesnej dynamice przekazu. Cyfrowa produkcja dopełniła scenariusz wydarzenia: profesjonalne nagłośnienie (8 mikrofonów + obsługa), wbudowane oświetlenie eventowo-studyjne, multimedialne scenografie, system projekcji (2 projektory FullHD) oraz 4-8 kamerowe projekcje full HD i 4K. Zapewniono profesjonalną produkcję i dystrybucję sygnału multistream do 10 000 userów na żywo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Brawa dla zdobywców tytułu AD WO/MAN Roku 2019: Maciej Marasek z 2012 agency, Paweł Gala z Wavemaker Poland i Jacek Kulczycki z OTO Film. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.
Tych z Państwa, którzy jeszcze nie widzieli transmisji, a chcieliby zobaczyć i poznać możliwości digitalizacji, zapraszamy do obejrzenia nagrania.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024