Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#Nieodwołujęzdigitalizuję – Gala AD WO/MAN 2019 w świecie cyfrowym

To misja, która przyświeca branży eventowej, by w obecnej sytuacji nie odwoływać wydarzeń, a przenosić je 1:1 do świata wirtualnego. Transmisja live gali AD WO/MAN 2019, realizowana w dużym studio eventowym Digital Knowledge Village, pokazała, że wydarzenia w świecie cyfrowym spełniają swoją rolę.
O autorze
1 min czytania 2020-04-17

fot. Wojciech Artyniew

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i, po raz pierwszy, Studia produkcyjne. To nagrody za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Podczas gali organizatorzy zapewnili uczestnikom niezapomniane multimedialne doznania przy jednoczesnej dynamice przekazu. Cyfrowa produkcja dopełniła scenariusz wydarzenia: profesjonalne nagłośnienie (8 mikrofonów + obsługa), wbudowane oświetlenie eventowo-studyjne, multimedialne scenografie, system projekcji (2 projektory FullHD) oraz 4-8 kamerowe projekcje full HD i 4K. Zapewniono profesjonalną produkcję i dystrybucję sygnału multistream do 10 000 userów na żywo.

Brawa dla zdobywców tytułu AD WO/MAN Roku 2019: Maciej Marasek z 2012 agency, Paweł Gala z Wavemaker Poland i Jacek Kulczycki z OTO Film. AD Marketerem Roku 2019 został Marcin Sienkowski z OLX Polska.

Tych z Państwa, którzy jeszcze nie widzieli transmisji, a chcieliby zobaczyć i poznać możliwości digitalizacji, zapraszamy do obejrzenia nagrania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj