Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Intermarché rozwija usługę Drive – sieć dostarcza zakupy bezpośrednio do samochodu klienta

Intermarché rozwija usługę Drive – sieć dostarcza zakupy bezpośrednio do samochodu klienta
Intermarché rozwija swoją usługę Drive w kolejnych miastach w Polsce. W jej ramach produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

W związku z panującą pandemią koronawirusa popularne sieci handlowe wprowadzają szereg rozwiązań, których celem jest usprawnienie robienia zakupów, zmniejszenie kolejek przed sklepami i tym samym ograniczenie kontaktów klientów z innymi osobami. Stokrotka na przykład uruchomiła pilotażowy sklep internetowy, w którym możemy zrobić zakupy, a następnie odebrać je w najbliższej placówce. Natomiast sieci Spar oraz Piotr i Paweł umożliwiają robienie zakupów za pośrednictwem pracowników placówek. 

Ciekawe rozwiązanie od jakiegoś czasu realizuje firma Intermarché – mowa tutaj o usłudze Drive, która do niedawna była dostępna w wybranych miastach w Polsce, zaś teraz została poszerzona o kolejne miejscowości. W ramach udogodnienia produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.

Usługa dostępna jest w kilku miastach w Polsce, zaś niedawno została wprowadzona w Toruniu, Bukownie oraz w Gostyniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W związku z nowymi obostrzeniami związanymi ze stanem epidemii wprowadzonymi przez rząd Lidl i Biedronka postanowiły nieco zmienić model funkcjonowania swoich sklepów. Od 2 kwietnia br. obie firmy wydłużają godziny pracy większości swoich marketów – teraz czynne będą w godz. 6:00 – 24:00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kilka dni temu popularne sieci handlowe postanowiły wprowadzić szereg rozwiązań z myślą o ochronie seniorów, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem – są to m.in. specjalne godziny na zakupy oraz pierwszeństwo przy kasie.