W przeciągu ostatnich 10 lat pomysłodawcy przedsięwzięcia pracowali przy prestiżowych i wieloletnich projektach edukacyjnych, m. in. Internetowe Rewolucje, Google Partners, Google for Startups – Campus Warsaw, Marketing Masters, czy Semcamp University.
Misją Warsaw Analytics jest dostarczanie praktycznej wiedzy ze świata marketingowo-techonologicznego m.in na temat analizy danych, systemów reklamowych czy wykorzystania rozwiązań chmurowych. Misja będzie realizowana między innymi poprzez poniższe inicjatywy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- „Weekly” to regularne i zautomatyzowane zbieranie wiedzy z całego świata i jego selekcja, na ten najbardziej wartościowy.
- Dla społeczności Warsaw Analytics będzie udostępnimy szereg darmowych materiałów i kursów na platformie do edukacji online.
- Wiedza będzie również upowszechniana w formie wideo, na kanale na YouTubie.
Autorem i pomysłodawcą projektu jest Oskar Maciejek, wiceprezes Szkoły Marketing Masters.