– Przyroda potrzebuje obrońcy. Jej naturalnym strażnikiem jest Żubr, który przywraca ład i porządek, gdy są one zagrożone. Dlatego właśnie dzisiaj, w sytuacji zagrożenia dla przepięknych lasów Biebrzańskiego Parku Narodowego, inaugurujemy działalność Funduszu Żubra dla przyrody. Fundusz będzie wspierał dziką przyrodę i zagrożone gatunki zwierząt. Tak realizujemy misję marki – przekonuje Radosław Czapczyk, senior brand manager Żubra.
Marka Żubr od wielu lat wspiera polską przyrodę. Żubr jest opiekunem i sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, a ta współpraca będzie się jeszcze umacniać w najbliższych latach. W zeszłym roku w ramach akcji „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”, marka przekazała Fundacji WWF Polska milion złotych na ochronę wilka, rysia i sóweczki. Dzięki tej akcji Żubr realnie poprawił sytuację zagrożonych zwierząt, zmienił czarny PR wokół wilka i doprowadził do wzrostu sympatii do każdego z ochranianych gatunków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Fundusz Żubra będzie łączył wszystkie działania marki na rzecz ochrony przyrody.