Agnieszka Pudło objęła stanowisko brand & business development directora grupy newonce.media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agnieszka Pudło objęła stanowisko brand & business development directora grupy newonce.media

Jest to nowe stanowisko związane ze zmianą struktury firmy. Pudło wcześniej pełniła funkcję brand activation managera marki H&M, z którą była związana od 2015 roku.

Agnieszka Pudło kieruje nowo powstałym działem Brand & Business Development, którego zadaniem jest permanentna weryfikacja modelu biznesowego firmy oraz wdrażanie i rozwój projektów poszerzających portfolio grupy newonce.media. Pudło odpowiada również za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W swoim poprzednim miejscu pracy Agnieszka Pudło odpowiadała za ATL, BTL i projekty niestandardowe H&M, w tym m.in. flagowy projekt marki – festiwal H&M Loves Music. Wcześniej pracowała również dla takich marek jak: River Island, Aldo, New Look, Gap, Esprit.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij