Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BNP Paribas startuje z akcją #JeszczeBędziePrzepięknie

#JeszczeBędziePrzepięknie – pod takim hasłem ruszyła kolejna akcja Banku BNP Paribas, która jest formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem. Motywem przewodnim działań jest znana piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie przepięknie”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Świat codzienny, znany i bliski, dziś jest niedostępny. Zmieniła go epidemia, ale nie na zawsze. W Banku BNP Paribas od początku aktywnie działamy, by wspierać na wiele sposobów i w wielu obszarach w tym wyjątkowym czasie.

– „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” – słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego „lepszego jutra”. Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wspieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.