Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trwa ogólnopolska akcja #KomputerDlaUcznia, dzięki której dzieci zyskają szansę na edukację online

Ruszyła akcja #KomputerDlaUcznia, której celem jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu wśród dzieci i młodzieży. Fundacja Impact, inicjator projektu, łączy siły z GovTech Polska i PayU, aby zwiększyć zasięg niesionej pomocy.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Od momentu wejścia w życie rozporządzenia w sprawie zamknięcia placówek edukacyjnych, 4,58 mln uczniów szkół uczy się w domu. Z danych Ministerstwa Cyfryzacji wynika, że dla 200 do nawet 500 tys. uczniów przeszkodą w czynnym wzięciu udziału w edukacji online jest brak komputera z dostępem do internetu.

Fundacja Impact wraz z partnerami – GovTech Polska oraz PayU – połączyli siły i zwiększają zasięg akcji #KomputerDlaUcznia. Jej cel to wyrównywanie szans w dostępie do edukacji i umożliwienie nauki online każdemu dziecku w Polsce.

– Od lat staramy się inspirować i pokazywać, jak digitalizacja zmienia gospodarkę oraz kolejne pokolenia. Teraz w obliczu epidemii, gdy większość próbuje pomóc, nie mogliśmy pozostać bezczynni, dlatego wystartowaliśmy z akcją #KomputerDlaUcznia. Dla nas szczególnie ważne jest, by każde dziecko miało dostęp do edukacji online. Już teraz wiemy, że ponad 50 uczniów, dzięki zakupionemu sprzętowi, bierze aktywny udział w lekcjach. W następnych tygodniach, przy wsparciu partnerów Impact, uda nam się zwielokrotnić tę liczbę – mówi Lidia Roman z Fundacji Impact.

Na potrzeby akcji, przy wsparciu PayU, została utworzona platforma, dostępna pod adresem www.komputerdlaucznia.com, łącząca darczyńców, fundatorów sprzętu oraz tych, którzy potrzebują pomocy. Za jej pośrednictwem ośrodki pomocy społecznej, placówki oświatowe oraz urzędy gmin mogą zgłaszać zapotrzebowanie na sprzęt komputerowy dla dzieci i młodzieży ze swoich miejscowości. Na platformie publikowane są także sylwetki młodych ludzi, którzy już uzyskali wsparcie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparcie partnerów

W akcję #KomputerDlaUcznia angażują się kolejni partnerzy. GovTech Polska przeprowadził wśród ośrodków pomocy społecznej i szkół ankietę, która pozwoliła zebrać informacje o zapotrzebowaniu na sprzęt w poszczególnych miastach, a PayU, oprócz zbudowania platformy, wesprze akcję także finansowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Ta wyjątkowa sytuacja, zmusiła nas wszystkich do zmiany dotychczasowego sposobu pracy. Kiedy drzwi szkół zostały zamknięte, rozpoczęliśmy naszą #akcjaedukacja. Zebraliśmy edukatorów, dostawców narzędzi, popularyzatorów nauki, aby móc przekazać jak najwięcej przydatnych informacji pomocnych w zdalnym nauczaniu. Każda inicjatywa, która pomaga uczniom i nauczycielom, jest dla nas niezwykle ważna. Wspólnie możemy zapewnić kolejnym uczniom sprzęt, który pomoże im w zdobywaniu wiedzy na odległość – dodaje Justyna Orłowska, pełnomocnik prezesa Rady Ministrów ds. GovTech.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Organizator akcji: Fundacja Impact
  • Partnerzy organizacyjni akcji: GovTech Polska, PayU, 300Gospodarka
  • Stronę akcji #KomputerDlaUcznia wykonała agencja GoldenSubmarine.