Real-time marketing #RockstarTeam w walce z jesiennym spadkiem energii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Real-time marketing #RockstarTeam w walce z jesiennym spadkiem energii

Rockstar Energy Drink, powołał #RockstarTeam, który otrzymał zadanie pobudzenia osób dotkniętych jesiennym spadkiem energii. Akcja wykorzystywała potencjał mediów społecznościowych i oparta była o komunikację real time. Za jej realizację odpowiadała agencja Buzz Media we współpracy z Brand24.

Zaspani internauci byli lokalizowani natychmiast po zamieszczeniu wpisu w mediach społecznościowych - Wykorzystując nasze narzędzie do monitoringu Internetu, identyfikowaliśmy po statusach osoby, które ewidentnie potrzebowały solidnej dawki energii – wyjaśnia Michał Sadowski z Brand24.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działalność #RockstarTeam to przykład konsekwentnie realizowanej strategii - Marka Rockstar jest młoda, odważna i chętnie w swojej komunikacji wykorzystuje nowe media. Konsument jest dla nas bardzo ważny, więc każda możliwość dotarcia do niego w zaskakujący i angażujący sposób jest przez nas wykorzystywana - podkreśla Adam Mickiewicz, brand manager Rockstar Energy Drink. Osoby, do których trafiła ekipa, otrzymały specjalne, pobudzające pakiety Rockstara.

Jesienny okres sprawił, że członkowie ekipy miały naprawdę wiele do zrobienia. - Przez cały tydzień widzieliśmy bardzo duże zainteresowanie #RockstarTeam. Często udawało się nam wywołać zaskoczenie u osób, które nie spodziewały się naszej wizyty. Licząc liczbę interakcji na Facebooku, Twitterze i YouTube możemy powiedzieć, że akcja odniosła sukces. Dzięki temu, że połączyliśmy działania offline z online akcja zyskała duży zasięg pomimo, że team działał tylko na terenie Warszawy - mówi Paweł Suchocki, dyrektor Buzz Media.

Osią komunikacji kampanii był fan page www.facebook.com/RockstarPoland i kanał na YouTube: 

Patronat nad akcją objęło Antyradio. W porannej audycji „Pobudzenie” słuchacze mogli usłyszeć #RockstarTeam, a także reakcje osób, do których zawitał Team.

Buzz Media realizuje stałą obsługę Rockstar Energy Drink w mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij