LoveBrands Relations dla AstraZeneca

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach podpisanej umowy zespół LoveBrands Relations prowadzi działania w obszarze diabetologii.
O autorze
0 min czytania 2020-05-04

AstraZeneca to innowacyjna firma biofarmaceutyczna, znajdująca się w czołówce największych firm tego sektora na świecie. Z myślą o pacjentach opracowuje i wytwarza nowoczesne leki pomagające zwalczać choroby, które stanowią największe wyzwania współczesnej medycyny. Agencja odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, działania biura prasowego i PR ekspercki, współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzenie działań edukacyjnych, a także realizację i koordynację eventów w Polsce.

Za współpracę po stronie agencji odpowiedzialna jest prezes Dorota Bieniek-Kaska oraz Marta Domańska, head of life science & CSR department. Agencja pozyskała klienta w drodze przetargu. Strony nie ujawniają szczegółów kontraktu.