Mobiem z AdColony wprowadzają na polski rynek nowy format reklam w grach mobilnych

Agencja Mobiem Polska rozpoczęła współpracę z AdColony, jedną z największych mobilnych platform reklamowych na świecie.
O autorze
2 min czytania 2020-05-07

W ramach współpracy Mobiem Polska będzie oferować klientom reklamy rewarded video w grach mobilnych. Obok standardowego wideo reklamodawcy będą mogli skorzystać z zaawansowanych rozwiązań zwiększających pole interakcji z użytkownikiem, jak Dynamic End Card lub Aurora. Są one wysoce akceptowane przez użytkowników gier, bo pomagają im osiągać zamierzone cele. Dodatkowym atutem jest widoczność tego typu reklam, bo nawet na poziomie 99%.

– Wspólnie z AdColony będziemy oferować reklamy w nagradzanej technologii Instant Play HD Video, wykorzystującej wszystkie dostępne funkcjonalności urządzeń komórkowych, w systemie sprzedaży dedykowanej oraz programatycznej. Polscy marketerzy otrzymają innowacyjne rozwiązania technologiczne i możliwość szerokiego dotarcia do bardzo zróżnicowanych grup użytkowników. Będą również mogli skorzystać z międzynarodowego doświadczenia AdColony – mówi Michał Giera z Mobiem Polska.

Oferowane działania reklamowe są w pełni mierzalne pod względem efektywności. Platforma reklamowa AdColony jest zintegrowana z wieloma systemami pomiaru, m.in. z Moat, DV czy IAS. Posiada własne dane i współpracuje w zakresie profilowania użytkowników z firmami badawczymi. Wśród nich jest m.in. Nielsen oraz comScore.

– Polska jest rynkiem gier mobilnych, który obserwowaliśmy od dłuższego czasu. Po przeanalizowaniu najnowszych danych dostrzegamy jej ogromny potencjał. Wybraliśmy do współpracy agencję Mobiem, ponieważ ma duże doświadczenie w branży. Wierzymy w to, że wspólnie uda się nam wykorzystać stale rosnące zainteresowanie grami mobilnymi i wprowadzić na ten rynek wiele innowacyjnych rozwiązań reklamowych – komentuje Asli Bilge z AdColony.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma bardzo dba o jakość prowadzonych kampanii. Dlatego stale rozbudowuje systemy antyfraudowe. Ponadto wydawcy dołączający do platformy są poddawani rygorystycznej selekcji. To spełnia potrzeby reklamodawców w zakresie brand safety. AdColony ma również zaawansowane możliwości w zakresie analizy danych. Posiadanie bezpośrednich integracji poprzez SDK z aplikacjami pozwala na prowadzenie analiz behawioralnych graczy. Umożliwia to precyzyjne targetowanie realnych użytkowników. Dzięki temu przekaz zawsze jest dostosowany do wieku odbiorców i kontekstowo umieszczany w bezpiecznym dla marek otoczeniu.

– Atutem AdColony jest wieloletnie doświadczenie. Oferujemy szerokie spektrum autorskich i kreatywnych rozwiązań. Dysponujemy wysoko wykwalifikowanym zespołem ekspertów. W ramach współpracy możemy opracowywać efektywne strategie dotarcia do użytkowników gier mobilnych. Pomagamy też w tworzeniu materiałów graficznych i wyborze miejsc do emisji. Prowadzimy również optymalizację kampanii i tworzymy finalny raport z jej przeprowadzenia – dodaje Warrick Billingham z AdColony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W portfolio AdColony znajduje się ponad 22 tysiące gier mobilnych, produkowanych przez czołowych deweloperów, takich jak Zynga, EA Mobile, Rovio czy Ubisoft. Wśród najpopularniejszych polskich gier, dostępnych w Google Play i App Store, są m.in. Subway Surfers, Brain Test i June’s Journey.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się