Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#BohaterowieTychDni – Polska Grupa Farmaceutyczna dziękuje tym, którzy swoimi czynami udzielili drugiej osobie pomocy w kryzysowej sytuacji

Bohaterów Tych Dni są tysiące. Są nimi m.in. pracownicy służby zdrowia, farmaceuci, harcerze, strażacy, policjanci. Przykładów jest wiele i warto poświęcić chwilę, aby je dostrzec, docenić i podziękować. Właśnie w tym celu powstał projekt #BohaterowieTychDni zainicjowany przez PGF.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Dni globalnego kryzysu związanego z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i wynikające z nich trudności stały się dla tysięcy Polaków pobudką do okazania solidarności i wykazywania się prawdziwie bohaterskimi postawami. W związku z tym Polska Grupa Farmaceutyczna postanowiła zainicjować akcję, w ramach której zwraca uwagę na postawy godne docenienia i naśladowania nie tylko dziś, ale też i w przyszłości.

– Bohaterowie Tych Dni to projekt mający na celu podziękowanie i wyróżnienie postaw tych, którzy swoimi – nawet z pozoru codziennymi i zwyczajnymi – czynami udzielili drugiemu człowiekowi pomocy w kryzysowej sytuacji. Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych i możliwości, które dają, jest platformą wymiany pomysłów i propozycji tego, co każda i każdy z nas może zrobić, aby w obliczu pandemii udzielać pomocy tym, którzy jej potrzebują – mówi Sebastian Grochala, Menedżer ds. Komunikacji w Polskiej Grupie Farmaceutycznej, która zainicjowała projekt. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji PGF zaprasza wszystkich do wskazywania osób, które dzięki swojej postawie stały się #BohateramiTychDni. Mogą to być koleżanki i koledzy, rodzice, bliżsi i dalsi znajomi ale również osoby, których nie znamy zbyt dobrze, a udzieliły nam lub komuś potrzebnej pomocy. 

Więcej informacji o projekcie oraz formularz umożliwiający wskazywanie Bohaterów znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#pharmacyheroes to międzynarodowa akcja wdzięczności farmaceutom, którzy w czasie pandemii koronawirusa wspierają walkę o zdrowie pacjentów. Kampania rozpoczęła się kilka dni temu, a już przyłączyło się do niej wielu farmaceutów reprezentujących ponad 100 krajów na całym świecie.

PS2

W połowie marca br. Polska Grupa Farmaceutyczna zaprezentowała poruszający spot, w którym pokazano kulisy pracy kierowców odpowiedzialnych za transport leków do miejsc, gdzie są najbardziej potrzebne, w dobie panującej epidemii koronawirusa.