Wedel stawia na innowacje oraz nowe kategorie produktowe, zatrudniając nowych kierowników Grupy Marek

W związku z realizacją planów rozwoju firmy, obejmujących nowości produktowe, w marketingu utworzono nowe stanowiska dedykowane temu obszarowi. Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako kierowniczki Grupy Marek odpowiedzialne będą za rozwój innowacji w kategorii słodyczy impulsowych i lodów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Marta Łazarczyk jako kierownik Grupy Marek w Wedlu odpowiada za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej w takich firmach jak Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Perfetti Van Melle Polska Sp. z o.o. czy Bonduelle Polska Sp. z o.o. Zawodową pasją Marty jest badanie zachowań i potrzeb konsumentów w każdej dziedzinie pracy.

Katarzyna Kowalczyk, również jako kierownik Grupy Marek, jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową kategorii lodowej, w tym rozwojem nowości i komunikacji. Swoje wieloletnie doświadczenie marketingowe zdobywała w takich firmach jak Danone Sp. z o.o., gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International Sp. z o.o., w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi. Katarzyna w swojej pracy marketingowca stawia na znajdowanie balansu między analitycznym podejściem a intuicją.

Marta i Kasia dołączyły do organizacji na początku tego roku, do działu marketingu kierowanego przez Monikę Kolano-Wysokińską, która zasiada także w Zarządzie firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj