Young&Rubicam wygrywa przetarg na obsługę marki TIGER

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Young&Rubicam wygrywa przetarg na obsługę marki TIGER

Grupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg, który dotyczył strategii komunikacji 360 stopni dla marki TIGER. Przetarg wygrała Agencja Young & Rubicam.

Tiger to najbardziej rozpoznawalna polska marka w kategorii napojów energetycznych. Badania wykazały, że na 100 Polaków, aż 70 ją zna (źródło: Omnibus, luty 2013). Do marki należy 17% rynku energetyków w Polsce (udziały wartościowe, w kategorii napojów energetycznych bez PL (MAT X 2013)). Tiger to także najpopularniejsza i najbardziej lubiana polska marka energetyków w Internecie – posiada największy fanpage na facebooku w kategorii z liczbą prawie 330 000 fanów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Young & Rubicam Poland jest full-serwisową agencją reklamową świadczącą usługi w zakresie mediów tradycyjnych, digitalu oraz mobile i direct marketingu. Do jej głównych klientów należy: Danone, Nokia, Polkomtel (Plus), Tymbark (Maspex), Microsoft, Ford, Velvet oraz WIrtualna Polska).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij