Urbanek dołączył do Semahead w grudniu 2018 roku na stanowisko senior SEO Specialist, które z sukcesami sprawował do czerwca 2019 roku – kiedy odebrał awans na samodzielną pozycję Technical SEO, R&D Expert. Od maja 2020 w roli kierownika działu zadba o wysoką jakość i marżowość usług SEO w agencji.
Przed dołączeniem do Semahead Rafał Urbanek pracował dla agencji Adweb, a następnie The Nets, gdzie również pełnił rolę Eksperta SEO. Na przestrzeni lat świadczył usługi dla takich marek, jak: Unilever, Black Red White, Royal Canin czy Stowarzyszenie Wiosna.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024