Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

YOPE #wstronęsłońca w obiektywie Zuzy Krajewskiej

YOPE to nie tylko produkty – to filozofia świadomego życia z troską o siebie, o bliskie nam osoby, o naszą społeczność i o planetę, na której żyjemy. Najnowsza kampania marki YOPE #wstronęsłońca, promuje trzy nowe serie kosmetyków.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

– Ta kampania powstawała w trudnym dla nas wszystkich momencie odosobnienia. Chcieliśmy powiedzieć ludziom coś optymistycznego, namówić, żeby patrzyli w dobrą stronę. Byliśmy wszyscy zamknięci i w niepewności, co nas czeka, a w wiosennym słońcu natura budziła się do życia. Chcieliśmy skierować myślenie i emocje ludzi właśnie w tę stronę – w stronę tych  małych rzeczy, które cieszą. Jak to, że świeci słońce. Stąd hasło #wstronęsłońca – opowiada współwłaścicielka marki Karolina Kuklińska-Kosowicz.

– To była najprzyjemniejsza sesja wiosny. Delikatna i pełna letniego, słonecznego światła. Zrobiłyśmy ją z Anią Szczęsny w warunkach domowych, popijając kawę, żartując i używając pięknie pachnących kosmetyków. Kobieca czułość w czasach izolacji. Myślę, że ta odrobina ciepła i komfortu jest nam teraz bardzo potrzebna. Pójdźmy wszyscy w stronę słońca! Oczywiście rozsądnie i uważając na siebie nawzajem – mówi Zuza Krajewska. 

Fotograficzna interpretacja hasła #wstronęsłońca, przygotowana przez Zuzę Krajewską, to inspirujący element komunikacji na kanałach social media @yoap_soap. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trzy nowe serie kosmetyków zaskakują świeżością kultowych zapachów w niebanalnych duetach: Bez i wanilia, Mandarynka i malina oraz Rabarbar i róża. Każda z linii zawiera dobrze znane i lubiane klasyki YOPE, niezastąpione w codziennej pielęgnacji: mydło do rąk, żel pod prysznic, balsam do ciała oraz krem do rąk. To dzięki nim najzwyklejsze codzienne czynności stają się niezwykłym rytuałem, który dodaje energii i uwalnia pokłady dobrego nastroju. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się