Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

StrategyWise wspiera Grupę DIAGNOSTYKA w bezpłatnych badaniach personelu medycznego w kierunku Covid-19

Program bezpłatnych badań personelu medycznego na obecność koronawirusa SARS-COV-2 Badamy-Wspieramy, prowadzony przez Grupę DIAGNOSTYKA, zyskał nowego partnera. Jest nim StrategyWise, firma zajmująca się doradztwem komunikacyjnym i public affairs.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

StrategyWise zaangażowała się we wsparcie programu Grupy DIAGNOSTYKA na początku kwietnia br., gdy niski odsetek przeprowadzanych badań wśród personelu medycznego stanowił realne zagrożenie dla funkcjonowania służby zdrowia poza szpitalami. Jak pokazały statystyki, ponad 18% osób zakażonych w Polsce było medykami. W odpowiedzi na ten problem, Grupa DIAGNOSTYKA zainicjowała specjalny program bezpłatnych badań na obecność koronawirusa dla przedstawicieli wybranych zawodów medycznych.

 

StrategyWise pomogła ustrukturyzować komunikację programu, pozyskiwanie partnerów oraz inaugurację i prowadzenie biura prasowego Badamy-Wspieramy. Do tego ostatniego zadania StrategyWise zaprosiła Touch.PR – sprawdzony zespół mediowy, tworząc z nim konsorcjum projektowe. 

Poza wiedzą i doświadczeniem zespół StrategyWise wsparł program również wkładem finansowym. Dzięki temu niemal pięćdziesięciu medyków mogło uzyskać wyniki badania w kierunku Covid-19.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biuro prasowe Badamy-Wspieramy jest prowadzone wspólnie przez StrategyWise i Touch.PR – zespoły od dłuższego czasu współpracujące ściśle ze sobą. Takie uzupełnianie kompetencji i dostarczanie elastycznych i efektywnych rozwiązań dla klientów leżało u podstaw projektu zacieśniania kooperacji. Specjalizacja każdej z firm jest inna – Touch.PR koncentruje się na komunikacji marketingowej, wsparciu marek oraz relacjach z mediami, zaś StrategyWise powstała jako zespół realizujący programy komunikacji korporacyjnej, public affairs oraz doradztwa kryzysowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing