Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bain & Company w Polsce ma nowego PR-owca

Do zespołu Bain & Company w Polsce dołączyła Aleksandra Rozhin, która będzie odpowiadać za relacje z mediami w Polsce i lokalną komunikację korporacyjną.
O autorze
0 min czytania 2020-05-19

Aleksandra Rozhin dołączyła na początku marca do struktur marketingowych Bain & Company, jednej z największych firm doradztwa strategicznego na świecie. Do jej obowiązków należą lokalne media relations, prowadzenie komunikacji korporacyjnej oraz organizacja kluczowych eventów dla przedstawicieli biznesu w Polsce. 

Aleksandra Rozhin przez ponad 11 lat związana była z Deutsche Bankiem w Polsce. Jako PR manager odpowiadała między innymi za komunikacyjne wsparcie i budowanie wizerunku członków zarządu, komunikację korporacyjną i koordynację długofalowych projektów sponsorskich w zakresie kultury, realizowanych przez bank. Wcześniej pracowała w firmie konsultingowej Kolaja & Partners. Ukończyła teatrologię w warszawskiej Akademii Teatralnej i studia z zakresu public relations w Akademii Leona Koźmińskiego.